Χρηστος Μπονης :σκεψεις και παρατηρησεις για το βραδυ των τιμητικων διακρισεων του ιστιοπλοικου αγωνα
Σε προηγουμενη αρθρογραφια μου ειχα αναφερει οτι θα τοποθετηθω σε δυο γεγονοτα που ελαβαν μερος πριν λιγες μερες στον Αστακο στα πλαισια των καλοκαιρινων εκδηλωσεων που διοργανωνονται ειτε απο τον Δημο ειτε απο Ιδιωτες Στο πρωτο μερος αναφέρθηκα(παντα με το υποκειμενικο κριτηριο) στον αγωνα δρομου που διεξαγεται τα τελευταια χρονια στον Αστακο και κατεθεσα καποιες σκεψεις που σκοπο εχουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ να βοηθησουν για την οσο το δυνατον καλυτερη διοργανωση απο τεχνικης πλευρας....
Το δευτερο γεγονος εχει να κανει με την τελετη απονομης των βραβειων στους νικητες του Ιστιοπλοικου αγωνα γνωστο ως ραλλυ Ιονιου
Την πρωτη μου παρατηρηση θα την εστιασω πανω στο βασικο προβλημα που ειναι ο συγκεκριμενος χωρος ο οποιος επιλεγει για να στηθει η εξεδρα. Η χωροταξικη αυτη περιοχη εχει καθιερωθει σαν μονιμη τοποθεσια γαι πολλες εκδηλωσεις αλλα και για το αποκορυφωμα(τουλαχιστον) για την τελετη των βραβειων του ιστιοπλοικου αγωνα (ολοι ενθυμομαστε οτι και οι προγενεστερες τελετες απονομων πραγματοποιηθηκαν στην ιδια τοποθεσια) Κανιες δεν μπορει να διφωνησει οτι με τον τροπο που σχεδιαζετε και την μορφη που λαμβανει ειναι και ο πιο ιδανικος η αν προτιμαται ο πιο λειτουργικος Εφοσον ο χωρος αυτος στο παραλιακη οδο για συγκεκριμενους λογους ειναι ο πιο ευχρηστος η ο πιο ιδανικος για την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο, ας ξεκινησει τοτε μια διαμορφωση του χωρου απο το Λιμενικο Ταμειο, κατα πρωτον να υπαρχει ενας μονιμος και σταθερος τροπο εξτρα φωτισμος που θα επικεντρωνεται στον οριοθετημενο χωρο που θα στηνετε η προσωρινη εξεδρα (δυο κολωνες με δυο μεγαλους προβολεις που θα λειτουργουν μονο για συγκεκριμενες εκδηλωσεις δεν ειναι και κατι το σπουδαιο. ουτε κοστοβορο ουτε πολλες πολλες γραφιοκρατικες διαδικασιες χρειαζονται) Οσοι παρευρεθηκαν στην εκδηλωση απονομης βραβειων διαπιστωσαν ποσο δυσκολευτε ο εκφωνητης να διαβασει ενα κειμενο λογω της ελλειψης φωτισμου!!!.Δεν ειναι και η πιο ιδανικη εικονα να αναβουν τον φακο του τηλεφωνου για να καταφερουν να διαβασουν ενα κειμενο η ενα ονομα μιας απονομης!!! Περαν του βασικου και απαραιτητου τεχνικου εξοπλισμου(φωτισμος) ο οποιος επηρεαζει αρκετα και την καλυψη τοσο των φωτογραφων οσο και των τηλεοπτικων συνεργειων (ο τηλ,.σταθμος ΑΧΕΛΩΟΣ που κατεγραψε την εκδηλωση αλλα και οι φωτογραφοι επιστρατευσαν αλλα μεσα για να υπαρχει ικανοποιητικη εικονα ) απαιτείται και η διαμορφωση της εξεδρας απο ενα ποντιουμ που θα ειναι τοποθετημενο μικροφωνο(στην συγκεκριμενη εκδηλωση ηταν ενα θλιβερο θεαμα με την ελλειψη ασυρματου μικροφωνου) και στο οποιο ο ομιλητης παρουσιαστης θα εχει την απαιτουμενη ευχερεια να μιλαει και να ακουγεται σε ολο των παραθαλασσιο χωρο χωρις να υποχρεουται να αλλαζει μικροφωνα με οποιον ανεβαινει στο βήμα για την παραλαβη βραβειου. Η συγκεκριμένη εκδήλωση που προβληθηκε και απο μεγαλο ιδιωτικο τηλεοπτικο σταθμο(ΑΝΤ1) και μαλιστα την ιδια μερα στο δελτιο ειδησεων και που με πολυ κοπο και θυσια (οικονομικη και προσωπικη δουλεια) την ανελαβε ο ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ (και μονιμα τα τελευταια χρονια ) ο Αστακιωτης και λιαν αγαπητος σε ολους μας στον Δημο Ξηρομερου για τις απλόχερα και χωρις ιδιοτελεια πασης μορφης βοηθειας ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗΣ με αποκλειστικο γνωμονα μονο την αγαπη του για τον Αστακο εφοσον θελουμε (και ειναι σιγουρο οτι ολοι το θελουμε) να συνεχισει να υπαρχει αυτη η μεγαλη σε προβολη του Αστακου εκδήλωση ας διαμορφωσουν και την εικονας της εξεδρας που ειναι ο καθρεφτης της εκδηλωσης παράλληλα με την ηλεκτροδοτηση του χωρου
Η Δευτερη παρατηρηση Ως προς τοι διαδικαστικο μερος τωρα της εκδηλωσης Οπως ολοι καταλαβαμε η πρωτη φαση της εκδήλωση(τελετη απονομης βραβειων) ηταν υπο την αιγιδα (εστω και τυπικα) του ΝΑΟΑΣ. Ο ΝΑΟΑΣ τυπικα υφισταται(με οτι συνεπαγεται) αλλα ουσιαστικα ειναι νεκρος η αδρανης τα τελευταια χρονια ελλειψη πολλων #αγαθων#. Εφοσον ομως στην συγκεκριμενη εκδηλωση εκπροσωπηθηκε απο τον πρ. Προεδρο κ.Γαλανη, η διαδικασια του τελετουργικου εκτιμω οτι επρεπε να ειχε την εξης σειρα Στο πρωτο μερος δηλ στην παρουσιαση και στην τελετη βραβευσεων οσων ειχαν επιλεγει(απο τον ΝΑΟΣ) η ολη διαδικασια όφειλε και ετσι επρεπε να γινει να διαχειριζεται απο τον κ.Γαλανης και οχι απο την συγκεκριμενη κυρια(μελος της επιτροπης των αγωνων) που ο ρολος της θα περνουσε στο δευτερο μερος (βραβεια πληρωματων). Διοτι η κ.Προεδρος της οργανωτικης επιτροπης δεν ειχε ουτε την εμπειρια να κατευθυνει την εκδηλωση του πρωτου μερους ουτε τα προσωπα γνωριζε. Αξιοσημείωτο δε ηταν οταν προσφωνηθηκε για να ανεβει στο βημα ο κ. Δ.Μπονης ενας εκ των επιλεγεντων για να βραβευτει, η εκφωνητρια δηλ η κ.Πρόεδρος δεν ήξερε καν ποιος ηταν και ο λογος της βράβευσης του,,υποχρεωθηκε δε να παρει την πλακετα να πλησιασει κοντα στην λαμπα μιας κολωνας(ελλειψη φωτισμου στην σκηνη) και να διαβασει το περιεχομενο της πλακετας. Αυτα ειναι αστεια πραγματα και δεν τιμουν κανενα Παραλληλα δε κανεις δεν καταλαβε για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΚΕ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΙΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ,εν αντιθέσει δεν ακουστηκαν ΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΛΛΩΝ , ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ . Για ποιο λογο υπηρξε αυτη διακριση που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως απο ΟΛΟΥΣ (αγνωστο ποιος το επελεξε και γιατι) να ενημερωθει το κοινο για το βιογραφικο της συγκεκριμενης κυριας που ούτε καν εκλεγμενη Περιφερειακη Συμβουλος ειναι.Παραλληλα δε καταθετω και εδω γραπτως το ερωτημα που εθεσα γιατι επιλέγει ο χ=ψ= (δεν επικεντρώνομαι στο συγκεκριμενο προσωπο) της Περιφερειας Δυτικης Ελλαδος οταν στα Δελτια .Τυπου αλλα και στις αφίσες που έχουν διανεμηθεί σε ολα τα ΜΜΕ ,ο συγκεκριμενος ιστιοπλοικος αγωνας διοργανωθηκε απο τους τοπικους Ναυτικους αθλητικους ομιλους που συμμετειχαν και την περιφερεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ η οποια ηταν απουσα τελειως εν αντιθεσι με την Π. Δ.Ε . που συμμετειχε χωρις να εχει την οποια συμμετοχη Τελικα το ερωτημα ειναι ποιος διοργανωσε την εκδήλωση(δηλ ολο το project ) σε ποιους εστάλησαν προσκλήσεις , γιατι (το αναφέρω και πιο πανω) ο ΝΑΟΣ δεν ειχε την ευθυνη του πρωτου μερους ;;; ποιος επελεξε τα προσωπα που θα έδιναν τα βραβεια.;; Η λαλιστατη κ.Προεδρος της οργανωτικης επιτροπης πηρε το μικροφωνο και καλουσε οποιον ηθελε οποιον θυμόταν ,οποιος ειχε καλυτερη οπτικη επαφη μαζι της , να παραδωσει τα βραβεια .,. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ και ΦΥΣΙΚΟΣ ΕΚΦΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΝΑΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ .Παλι καλα που ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ(ας ελπιζουμε οτι η συγκεκριμενη στιγμη να σπασει καποιους παγους)
Σ.Σ Οταν καποιος αρθρογραφει σε καποιους ειναι αρεστος σε καποιους ειναι αντιπαθης .Φυσικα και το γνωριζω και ειμαι σιγουρος για τα σχολια αλλα να υπενθυμίσω σε ολους κατι, οταν πριν 4 περιπου χρονια επιστρεφοντας στην Αθηνα απο τις διακοπες μου, εγραψα ενα αρθρο και το έστειλα στα τοπικα site Ειχε να κανει με την απαραδεκτη και συναμα αποκρουστικη εικονα να βλεπεις στις κολώνες της ΔΕΗ κηδειοσημα Εγραψα τοτε οτι πρεπει να κατασκευασει ο Δημος καποια ταμπλο για τις συγκεκριμενες τοιχοκολησεις(αδόκιμος ορος αλλα εξυπακουεται τι εννοω) Στα σχόλια τους πολλοι τοτε οι οποιοι ως γνωστο εχουν για ολα αποψη κρινουν τα παντα αλλα στην πραξη ειναι ΧΑΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ μου εγραψαν .....πολλα τα οποια τα αποδέχτηκα διοτι ματαιος κοπος να απαντας σε καποιους για κατι που ζητας να αλλαξει και να καλυτερευσει η εικονα της πολης σου.Με την παροδο του χρονου ομως διαπιστωσα οτι εστω και η μικρη αυτη παρεμβαση μου ειχε αποτελεσμα και μπορειτε ολοι σας να το δειτε Οι κολωνες παραμενουν οπως οταν τοποθετηθηκαν και μεταλλικα ταμπλο εχουν στηθει σε πολλα σημεια. Εν αναμονη των πικροχολων σχολίων σας ελπιζω οτι η επομενη εκδηλωση θα εχει κατι παρει μεσα απο οσα γραφω σημερα
ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου